Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΕΝΟΣ ΜΑΧΗΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ

Σαν συμπλήρωμα στην προηγούμενη επιστολή και του πνεύματος των υψηλόφρονων Αεροπόρων μας που εκφράζει, σας παραθέτω και την ακόλουθη ομοία της που δημοσιεύθηκε στην εφημ. «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» την 11/11/2012, υπό τον τίτλο:

ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΕΝΟΣ ΜΑΧΗΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
«Όσο κι αν προσπαθήσουν να μικρύνουν αυτό που κάνουμε μέσα στο αεροπλάνο, όσο και αν παλέψουν να μας παρουσιάσουν σαν μια κατηγορία ενστόλων (άθλιος χαρακτηρισμός από τους μηδενιστές προοδευτικούς) που πρέπει να μας κόψουν 100 ή 200 ευρώ τον μήνα, δεν θα μπορέσουν να μας στερήσουν ποτέ τον δικό μας γαλάζιο ουρανό της Ελλάδος, που είναι το σπίτι μας, και δεν θα συρρικνώσουν την αγάπη που έχουμε για την Πατρίδα.
Τους χαρίζουμε και τα 100 και τα 200 ευρώ και όλο μας τον μισθό, αν χρειάζεται αυτό για την σωτηρία της χώρας.
Όταν εγώ πιάνω στα ψαλίδια* (*ελιγμοί μάχης) τον τούρκο εισβολέα και λοκάρω το δικό του αεροπλάνο στους δικούς μου πυραύλους, τότε βλέπω σαν μυρμήγκια τους 300 στην Βουλή που θα αποφασίσου αν αυτό που κάνω αξίζει περισσότερο ή λιγότερο  από 100 ευρώ τον μήνα.
Όταν φωνάζω στο Κέντρο Επιχειρήσεων, καθώς κυνηγάω τον τούρκο, «Fox-1» (δηλαδή είμαι σε θέση βολής με πύραυλο Sparrow) και μετά «Fox-2» (για βολή με ΑΙΜ-9), είναι σαν να αγκαλιάζω την Πατρίδα μου για να την προστατεύσω, όπως το μωρό μου που απέκτησα πριν από δυο μήνες.
Τους τα χαρίζω όλα, αν έτσι θα σωθεί η Ελλάδα. Δεν τους χαρίζω όμως  ποτέ την τιμή μου, την περηφάνια μου και αυτό το απέραντο γαλάζιο πάνω από το Αιγαίο, όπου εκεί συναντάω τον δικό μας ήρωα, τον Κώστα Ηλιάκη, να μου χαμογελάει από μια γωνιά και να με καθοδηγεί. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ!».
Ο Θεός να σας φυλάει και να σας προστατεύει πάντα.
Είστε πάντα μέσα στην σκέψη, στην καρδιά και στις προσευχές όλων των Ελλήνων.
Υποκλίνομαι και γονατίζω μπροστά σας, μπροστά στις οικογένειές σας, που ζουν μαζί σας κάθε μέρα την ίδια αγωνία.
Υποκλίνομαι και γονατίζω μπροστά στους Αθάνατους Ήρωες που έπεσαν σαν αετοί. Στον αέρα.
Ύψιστη Τιμή μου, που κι εγώ ανήκω στο υπερήφανο Σώμα των ελλήνων αξιωματικών.

Ιωάννης Μ. Ασλανίδης
Αντιστράτηγος ε.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου